Poprawnie zrealizowany marketing jest w czasach współczesnych zadaniem co najmniej skomplikowanym. Promocja produktu musi być niebanalna, a to po prostu po to, żeby wyróżnić się jakkolwiek z tłumu. Przyjrzyjmy się dwóm, szczególnie skutecznym metodom.

Indywidualny kontakt z klientem.

Żyjemy w czasach, w których każda jednostka jest bombardowana dziesiątkami bodźców na minutę. Mnóstwo reklam, obrazów, dźwięków – prędzej czy później podświadomie przestaniemy na nie reagować, bo w innym wypadku po prostu byśmy oszaleli. Dlatego właśnie agencje reklamy często proponują klientom bezpośrednie formy reklamy, takie jak na przykład e-mail marketing. Przeciętna osoba nie zwróci bowiem uwagi na nasz billboard ani telewizyjną reklamę – musimy ją zatem przymusić do interakcji, choćby miało nią być usunięcie wiadomości ze skrzynki mailowej.

Nowoczesny marketing na YouTube.

YouTube jest fenomenem ostatnich lat. Od prostej strony, na którą zainteresowani mogli wrzucać amatorskie filmy, przeszedł drogę do absolutnego giganta i potężnej machiny marketingowej. Twórcy na tej stronie dysponują bazami fanów, których liczba coraz częściej idzie w miliony. Nie są to ludzie z przypadku, oni świadomie chcą oglądać treści ulubionych twórców, a tak się składa, że ci twórcy są z reguły chętni do tego, aby promocja produktu została zawarta na ich filmie, ba, istnieją już nawet agencje reklamy dedykowane pod organizowanie kontraktów z twórcami na YouTube. Możemy być zatem pewni, że jeśli twórca uznawany przez miliony za autorytet poleci nasz produkt, to bardzo pozytywnie odbije się to na wynikach sprzedaży.