Mówią, że „reklama jest dźwignią handlu” i jest w tym wiele prawdy. Reklama w mediach oraz własna strona www, to warunki, które trzeba spełnić, jeśli myślimy o naszym biznesie na poważnie. Social media mają ogromny potencjał reklamowy i stanowią świetną alternatywę dla tradycyjnej reklamy, jaką mogą być na przykład ulotki reklamowe.

Strona www firmy

Dobrze zareklamowana strona biznesu może mieć ogromny udział w sprzedaży. Jeśli znajduje się ona na jednej z kilku pierwszych pozycji w wyszukiwarkach, istnieje duża szansa, że klient trafi akurat do nas.
Założenie swojej witryny to w dzisiejszych czasach niemalże wymóg.

Proces zakładania jej jest dość prosty, a cena niewygórowana. Korzyści, które przynosi są duże, w porównaniu do ceny jej założenia.

Reklama w mediach

Prawdopodobnie najważniejszym elementem reklamowania się w mediach jest własna strona na Facebooku. Większość firm na rynku ma taką stronę, a to z racji tego, że dobrze zareklamowana, przyciąga co raz to więcej osób. Na samej stronie można reklamować nowe produkty, usługi, a także przeprowadzać konkursy, dzięki czemu dotrzemy do sporej publiczności. Ceny reklam na Facebooku są niskie oraz mają duże zasięgi. Oprócz tego, taki fanpage posiada również wszystkie niezbędne informacje o biznesie, takie jak adres czy numer telefonu.

Kolejnym powinno być założenie konta biznesowego na Instagramie. W aplikacji posty można reklamować tak samo jak na Facebooku, lecz reklamy będą głownie opierały się na zdjęciach. Warto też zwrócić uwagę na to, że reklama w mediach jest płatna ale po części. Nie musimy reklamować się poprzez kupowanie reklam, może to się odbywać poprzez gromadzenie publiczności.